Gemoedsrust onderweg


Garanties en onderhoud

Heb je net een elektrische fiets gekocht of ben je van plan om je toekomstige elektrische fiets bij Upway te kopen? Wij helpen je om je garanties te begrijpen en hoe je je fiets het beste kunt beschermen en onderhouden nadat je hem hebt gekocht.

Garantie bij pech

Bij Upway worden al onze fietsen geïnspecteerd en gereviseerd door onze professionele monteurs volgens nauwkeurige specificaties. Ons doel: een elektrische fiets afleveren in nieuw mogelijke staat. Je fiets zal gemakkelijk tienduizenden kilometers afleggen als je hem regelmatig onderhoudt

Hoe werkt de wettelijke garantie?

Als er in het eerste jaar na aankoop een elektrisch of mechanisch defect optreedt dat onder de garantie valt, dekken wij de volledige kosten van reparatie of, als dat niet lukt, vervanging van je fiets. We helpen je 7 dagen per week om op afstand een eerste diagnose te stellen en verwijzen je vervolgens door naar een lokale fietsenmaker om een prijsopgave te maken en de reparatie uit te voeren. 

Meer dan 230 Upway partnerwinkels in heel België

We werken samen met een breed netwerk van winkels en ketens, zowel als onderdeel van ons elektrische fiets inruilprogramma als onder garantie. Dit betekent dat je welkom bent bij een fietsenwinkel die je kunt vertrouwen.


Bekijk onze partners bij jou in de buurt op de interactieve kaart hieronder

De lijst wordt regelmatig bijgewerkt, maar is niet volledig: aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie.

Heb je vragen over de Upway garantie en voordelen? Wil je meer weten over de beste manier om je elektrische fiets te beschermen en te onderhouden?

Ons team staat 7 dagen per week voor je klaar.