Hoe kunnen we je helpen?

Jouw vragen over hoe je contact met ons kunt opnemen

Ik heb een vraag, hoe kan ik contact met jullie opnemen? 

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@upway.shop of via het chat-icoon rechts op je scherm en ons team neemt zo snel mogelijk contact met je op. In de meeste gevallen ontvang je binnen een paar minuten een antwoord.

Met wie kan ik contact opnemen als ik een probleem heb?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@upway.shop of via het chat-icoon rechts op je scherm en ons team neemt zo snel mogelijk contact met je op. In de meeste gevallen ontvang je binnen een paar minuten een antwoord.

Kan ik de elektrische fietsen komen bekijken voordat ik ze koop?

Om wettelijke redenen kunnen we geen mensen ontvangen in onze werkplaats. We bieden alleen bezorging of click and collect. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen.

Ik zou jullie graag je telefonisch bereiken voor dat ik een fiets koop, wat is het nummer?

Wij kunnen je aanbieden om je terug te bellen wanneer het je uitkomt nadat je contact opneemt per e-mail (support@upway.shop) of chat.

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op via e-mail : support@upway.shop

Foutcodes van Yamaha-motoren en hoe je ze kunt oplossen

Je Yamaha e-bike geeft een foutcode en je weet niet wat je moet doen? In deze blog vind je de meest voorkomende codes, wat ze betekenen en wat je zelf kunt doen om het op te lossen.

Shimano-foutcodes en hoe je ze kunt oplossen

Begrijp snel wat de Shimano-foutcodes betekenen. Ontdek hoe je veel problemen makkelijk zelf kunt oplossen.

Bafang-foutcodes: wat betekenen ze en hoe los je ze op?

Begrijp elke Bafang-foutcode en repareer je e-bike sneller dan ooit. Met deze gids weet je meteen wat het probleem is en hoe je het kunt oplossen.