Hoe kunnen we je helpen?

Jouw vragen over de garantie van je elektrische fiets

Valt mijn fiets onder garantie?

Ja! Wij hebben jouw elektrische fiets zorgvuldig gerepareerd en geïnspecteerd en zijn verheugd dat wij je een jaar garantie kunnen bieden op de accu, motor en elektronica van jouw fiets. Als je binnen 12 maanden na aankoop problemen hebt met je fiets, neem dan contact met ons op via support@upway.shop

Wie repareert mijn elektrische fiets als er een probleem is?

Ja, we hebben je elektrische fiets zorgvuldig gerepareerd en geïnspecteerd en bieden een jaar garantie op de accu, motor en elektronica. Als je binnen 12 maanden na aankoop problemen hebt met je fiets, neem dan contact met ons op via support@upway.shop.

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op via e-mail : support@upway.shop

Foutcodes van Yamaha-motoren en hoe je ze kunt oplossen

Je Yamaha e-bike geeft een foutcode en je weet niet wat je moet doen? In deze blog vind je de meest voorkomende codes, wat ze betekenen en wat je zelf kunt doen om het op te lossen.

Shimano-foutcodes en hoe je ze kunt oplossen

Begrijp snel wat de Shimano-foutcodes betekenen. Ontdek hoe je veel problemen makkelijk zelf kunt oplossen.

Bafang-foutcodes: wat betekenen ze en hoe los je ze op?

Begrijp elke Bafang-foutcode en repareer je e-bike sneller dan ooit. Met deze gids weet je meteen wat het probleem is en hoe je het kunt oplossen.