Hoe kunnen we je helpen?

De meest gestelde vragen

Kan ik overal in België laten bezorgen?

Ja, we leveren overal in België.

Valt mijn fiets onder garantie?

Ja, we hebben je elektrische fiets zorgvuldig gerepareerd en geïnspecteerd en we zijn blij dat we je een jaar garantie kunnen geven op de accu, motor en elektronica van je fiets. Als je binnen 12 maanden na aankoop problemen hebt met je fiets, neem dan contact met ons op via support@upway.shop

Kan ik subsidies krijgen voor een fiets die ik bij Upway heb gekocht?

Niet alle fietsen op Upway komen in aanmerking voor subsidies in alle regio's. Hier vind je een selectie van fietsen die in aanmerking komen voor subsidies in de meeste gemeenten in België. Aarzel niet om onze blog "Welke subsidies zijn er beschikbaar voor de aankoop van een nieuw of tweedehands elektrische fiets in België?" om de informatie te vinden die relevant is voor jouw regio.

Met wie kan ik contact opnemen als ik een probleem heb?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@upway.shopen ons team neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Is het mogelijk om gratis te betalen in termijnen?

kan je gratis betalen met Bancontact, bankkaart in één of meerdere termijnen? Via onze partner Alma kan je je ervoor kiezen om gratis in 2, 3 of 4 termijnen te betalen. Deze optie wordt je aangeboden wanneer je je bestelling bevestigt. Als je een bankoverschrijving wilt doen, neem dan per e-mail contact met ons op: support@upway.shop

Waar kan ik de gebruikershandleiding voor mijn fiets vinden?

Je fiets wordt geleverd met de accessoires die de vorige eigenaar aan ons heeft geleverd. De handleiding en het homologatiecertificaat worden niet altijd meegeleverd. Om papierverspilling te voorkomen, drukken we ze liever niet opnieuw af. De meeste documenten kunnen worden gedownload van de websites van de fabrikanten. Ons team heeft echter de toegangslinks voor de meest populaire merken en motoren opgesomd op deze pagina.

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op via e-mail: support@upway.shop