Hoe kunnen we je helpen?

De meest gestelde vragen

Kan ik overal in België geleverd worden?

Ja, wij leveren overal in België.

Valt mijn fiets onder garantie?

Ja, we hebben je elektrische fiets zorgvuldig gerepareerd en geïnspecteerd en we zijn verheugd u een jaar garantie op de accu, motor en elektronica van je fiets te kunnen bieden. Als u binnen 12 maanden na je problemen ondervindt met je , neem dan contact met ons op via support@upway.shop

Kan ik subsidie krijgen voor een fiets die ik heb gekocht bij Upway ?

Alle fietsen op Upway komen niet in alle regio's in aanmerking voor subsidies. Hier vindt u een selectie van fietsen die in de meeste gemeenten in België in aanmerking komen voor subsidie. Bekijk gerust onze blogpost "Wat zijn de stimulansen die beschikbaar zijn bij de aankoop van een elektrische fiets?" nieuw of tweedehands in België?" om informatie te vinden over je regio.

Als ik een probleem heb, met wie kan ik dan contact opnemen?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen op support@upway.shopen ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Is het mogelijk gratis in termijnen te betalen?

kan je betaal met Bancontact, bankkaart in één of meerdere keren zonder kosten. Via onze partner Alma, kan je kiest u voor een betaling in 2, 3 of 4 keer zonder kosten. Deze optie wordt u aangeboden bij de bevestiging van uw bestelling op je . Als u een bankoverschrijving wenst uit te voeren, neem dan per e-mail contact met ons op: support@upway.shop

Waar kan ik de handleiding voor mijn fiets vinden?

je De motor wordt geleverd met de door de vorige eigenaar geleverde accessoires. De handleiding en het goedkeuringscertificaat worden niet altijd meegeleverd. Om overmatig papierverbruik te vermijden, drukken wij ze liever niet opnieuw af. De meeste documenten kunnen worden gedownload op de websites van de fabrikanten. Ons team heeft niettemin voor u de toegangslinks van de meest verkochte merken en motoren op deze pagina.

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op via e-mail: support@upway.shop