Hoe kunnen we je helpen?

Jouw vragen over levering en retourzendingen

Kan ik overal in België laten bezorgen?

Ja, we leveren overal in België. Onze bezorgkosten variëren afhankelijk van de fiets:
- standaardfiets: €49
- bakfiets met een gewicht van minder dan 60kg: €98
- bakfiets meer dan 60kg: €147

Waar is mijn bestelling?

Zodra je je bestelling op onze website hebt geplaatst, voeren onze monteurs en technici een laatste inspectie van je fiets uit voordat ze hem klaarmaken voor verzending. Je fiets wordt meestal de werkdag na je bestelling klaargemaakt. Je ontvangt dan een e-mail met de bevestiging van je adres en de datum en tijd van levering. We houden je dan stap voor stap op de hoogte van hoe je fiets bij je aankomt! Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@upway.shop

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Natuurlijk kan dat! Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze voor zover mogelijk annuleren of wijzigen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@upway.shop en ons team neemt zo snel mogelijk contact met je op!

Wordt de fiets gemonteerd of gedemonteerd geleverd?

De fiets wordt voor 95% afgemonteerd geleverd: we verwijderen alleen de pedalen en draaien het stuur om niets te beschadigen tijdens transport. We leveren het benodigde gereedschap om ze in een minuut weer te monteren. A handleiding wordt bij de fiets geleverd.

Valt mijn fiets onder garantie?

Ja, we hebben je elektrische fiets zorgvuldig gerepareerd en geïnspecteerd en we zijn blij dat we je een jaar garantie kunnen bieden op de accu, motor en elektronica van je fiets. Als je binnen 12 maanden na aankoop problemen hebt met je fiets, neem dan contact met ons op via support@upway.shop.

Is het mogelijk om een fiets terug te brengen?

Je kan de fiets binnen 14 dagen retourner (vanaf de leveringsdatum). Dit betekent dat je tot 14 dagen na ontvangst kan beslissen de fiets terug te sturen als deze niet aan uw verwachtingen voldoet. De fiets moet in dezelfde staat verkeren als toen je hem ontving en je mag hem alleen voor een redelijke afstand hebben gebruikt (minder dan 50 km). Wij betalen je dan de prijs van de fiets en de bezorgkosten terug, minus de kosten voor het terugsturen (€69).

Wat gebeurt er als een fiets wordt teruggebracht?

Schrijf naar support@upway.shop en ons team neemt zo snel mogelijk contact met je op om het retourtransport van je fiets te organiseren. 

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op via e-mail : support@upway.shop

Bafang-foutcodes: wat betekenen ze en hoe los je ze op?

Begrijp elke Bafang-foutcode en repareer je e-bike sneller dan ooit. Met deze gids weet je meteen wat het probleem is en hoe je het kunt oplossen.

Bosch-foutcodes: wat is het probleem en hoe los je het op?

Geeft je Bosch e-bike een foutcode weer? Ontdek wat de meest voorkomende meldingen betekenen en hoe je ze zelf in een paar simpele stappen kunt oplossen.

De beste fatbikes voor sneeuw en modder (2025)

Neem sneeuw, modder en ijs moeiteloos aan met fatbikes die ontworpen zijn voor de winter. Ontdek welke modellen en instellingen slecht weer in een avontuur veranderen.