je je je Het is mogelijk dat de limiet van de creditcard wordt overschreden: neem contact op met de bank om de limiet te verhogen indien nodig, of betaal per bankoverschrijving.
Hoe kunnen we je helpen?
Jouw vragen over betalingsmogelijkheden
Algemene informatie over betaalmethoden
Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?
Ik koop een elektrische fiets met mijn bedrijf: kan ik de btw terugvragen?
Hoe vraag ik een factuur op na mijn aankoop?
Betaal in termijnen met Alma
Is het mogelijk om in termijnen te betalen?
kan je Betaling in termijnen vindt plaats via onze partner Alma en is beschikbaar voor alle bestellingen onder de €5000. Kies deze optie in het betalingsstadium. je je Het totaalbedrag van wordt dan verdeeld in 2, 3 of 4 gelijke termijnen naar voorkeur, zonder extra kosten.
je We bieden ook betaling in 10 termijnen tegen een vergoeding die overeenkomt met 3% van de prijs van de fiets: als je voor deze optie kiest, vraagt Alma je om een identiteitsbewijs en toegang tot je bankrekening om de betaling te valideren. Dit is een wettelijke vereiste voor betalingen in meer dan 5 termijnen.
Waarom vraagt Alma om mijn bankgegevens?
Waarom is mijn betalingsverzoek bij Alma geweigerd?
je Er zijn verschillende mogelijke redenen waarom is geweigerd:
je > De totale waarde van de bestellingen is meer dan € 5.000
je > kaart heeft niet genoeg geld en kaartlimiet om de eerste termijn te betalen.
je > bankkaart is niet meer geldig of is een prepaidkaart
Aarzel niet om rechtstreeks contact op te nemen met Alma via deze link.
Betalen met Bancontact
Hoe doe ik een Bancontact betaling?
Selecteer de optie "Bancontact" op het moment van betaling en klik vervolgens op "Bevestig betaling" op het volgende scherm. Laat je leiden door de interface van Bancontact.
Betalen met creditcard
Mijn bankpasbetaling is mislukt: wat moet ik doen?
je je We nodigen je uit om contact op te nemen om te controleren of de limiet van je kaart voldoende is om de bestelling te betalen. Zo niet, dan raden we je aan om te betalen met Bancontact.